بازدید شهردار تبریز از روند ساماندهی آسفالت اتوبان پاسداران و ساختمان مدیریت بحران
بازدید شهردار تبریز از روند ساماندهی آسفالت اتوبان پاسداران و ساختمان مدیریت بحران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، یعقوب هوشیار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جریان برگزاری نخستین قرار خدمت از پنجمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز از روند ساماندهی آسفالت اتوبان پاسداران و اجرای پروژه عمرانی ساختمان مدیریت بحران بازدید کرد. به گزارش شهریار، پروژه زیرسازی و آسفالت ریزی اتوبان پاسدارن به طول […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

یعقوب هوشیار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جریان برگزاری نخستین قرار خدمت از پنجمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز از روند ساماندهی آسفالت اتوبان پاسداران و اجرای پروژه عمرانی ساختمان مدیریت بحران بازدید کرد.

به گزارش شهریار، پروژه زیرسازی و آسفالت ریزی اتوبان پاسدارن به طول ۳.۵ کیلومتر با پیش بینی ۸۰ میلیارد تومان اعتبار و با پیشرفت ۱۰درصدی در حال اجراست و قرار است ضمن تامین اعتبار لازم، تا ۷۵ روز دیگر به اتمام برسد.

همچنین پروژه عمرانی ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری تبریز در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع و زیربنایی بالغ بر ۷ هزار مترمربع در حال اجراست.

این پروژه زیرساختی با رویکرد ترافیکی و مدیریت بحران با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد قرار است سوم خرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

این پروژه پنج طبقه ای در حال حاضر با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی از مهمترین پروژه های زیرساختی به شمار می رود که بر اساس برنامه های راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز مورد توجه یعقوب هوشیار شهردار تبریز قرار دارد.