امضای تفاهم‌نامه مشترک اجرای طرح جامع فرهنگ‌سازی آموزش و مدیریت‌پسماند در سطح مدارس
امضای تفاهم‌نامه مشترک اجرای طرح جامع فرهنگ‌سازی آموزش و مدیریت‌پسماند در سطح مدارس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تفاهم‌نامه مشترک اجرای طرح جامع فرهنگ‌سازی آموزش و مدیریت‌پسماند در سطح مدارس با اداره کل آموزش و پرورش استان امضا می شود. به گزارش شهریار، حبیبه هراتی در جریان نشست خود با مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص همکاری های مشترک آموزشی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تفاهم‌نامه مشترک اجرای طرح جامع فرهنگ‌سازی آموزش و مدیریت‌پسماند در سطح مدارس با اداره کل آموزش و پرورش استان امضا می شود.

به گزارش شهریار، حبیبه هراتی در جریان نشست خود با مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص همکاری های مشترک آموزشی و فرهنگی در حوزه مدیریت پسماند، از امضای تفاهم نامه مشترک با اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای فرهنگ سازی  آموزش و مدیریت پسماند در سطح مدارس خبر داد.

هراتی تصریح کرد: راهکارهای اساسی تعامل سازنده بین سازمان و آموزش و پرورش استان درخصوص اجرای طرح تفکیک از مبدا، ایجاد بسترهای لازم آموزشی و فرهنگی ازطریق برگزاری دوره های ویژه آموزشی و فرهنگی و هنری در بین مدارس، جذب همیاران پسماند از بین مدارس در این نشست بررسی شد.

وی اظهار کرد: اقدامات اولیه درخصوص مدیریت پسماند مدارس، همکاری در حوزه مدیریت پسماند و تهیه پیش نویس تفاهم نامه همکاری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و اداره کل آموزش و پرورش استان از محورهای اصلی این نشست به شمار می رود.

هراتی همکاری بین سفیران سلامت چارچوب همکاری های مشترک و توجه ویژه به فرهنگ سازی زیر ساختی در حوزه آموزش و پرورش و چرخه اقتصادی پسماند و اجرای شیوه نامه های مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا به روش هوشمند را از دیگر اهداف این تفاهم نامه ذکر کرد.