آسفالت کوی اصغری خلیل آباد به وسعت سه هزار مترمربع ساماندهی می‌شود
آسفالت کوی اصغری خلیل آباد به وسعت سه هزار مترمربع ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در راستای ساماندهی معابر شهر و رفاه حال شهروندان، توسط شهرداری منطقه ۱۰ آسفالت ریزی کوی اصغری خلیل آباد در حال انجام است. به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تامین امنیت آن ها در جهت پاسخگوئی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در راستای ساماندهی معابر شهر و رفاه حال شهروندان، توسط شهرداری منطقه ۱۰ آسفالت ریزی کوی اصغری خلیل آباد در حال انجام است.

به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تامین امنیت آن ها در جهت پاسخگوئی به درخواست اهالی ساکن از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه بعد از اتمام عملیات زیرسازی آسفالت ریزی اساسی کوی اصغری خلیل آباد در حال اجراست.

وی با بیان اینکه برای انجام این عملیات تاکنون از ۷۶ تن آسفالت استفاده شده است تصریح کرد: ۳۰۰۰ متر مربع مساحت کل آسفالت ریزی کوی مذکور است که طی این عملیات، ۳۰۰ تن آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته زارعی عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر حوزه بر حسب نیاز سنجی و اولویت بندی معابر اصلی و فرعی و درجه بندی آن  تا زمانی که شرایط جوی مساعد است، با سرعت و دقت در تمامی محلات معابر انجام می شود.