اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تبریز انتخاب شدند
اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تبریز انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اعضای کمیسیون‌های تخصصی این شورا انتخاب و معرفی شدند. به گزارش شهریار، در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز پس از اعلام اسامی و با رای اعضای شورا، روح الله رشیدی، فریدون بابایی اقدم و روح الله دهقان‌نژاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اعضای کمیسیون‌های تخصصی این شورا انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش شهریار، در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز پس از اعلام اسامی و با رای اعضای شورا، روح الله رشیدی، فریدون بابایی اقدم و روح الله دهقان‌نژاد در ترکیب جدید کمیسیون معماری و شهرسازی قرار گرفتند.

در کمیسیون برنامه و بودجه علی نوای باغبان، شهرام دبیری، حجت الاسلام رسول برگی، پرویز هادی و احد صادقی به عنوان اعضا جدید کمیسیون در سومین سال از دور ششم شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز با انتخاب غلامرضا احمدی،حجت الاسلام رسول برگی، حکیمه غفوری، روح الله رشیدی و روح الله دهقان‌نژاد تعیین تکلیف شد.

همچنین حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی و علی نوای باغبان در کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار به فعالیت خواهند پرداخت.

در این بین پرویز هادی، شهرام دبیری و فریدون بابایی اقدم نیز اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شدند.

روح الله دهقان‌نژاد، محمد حسن اسوتچی، حجت الاسلام رسول برگی، حکیمه غفوری و غلامرضا احمدی هم اعضای جدید کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورا شدند.

غلامرضا احمدی، احد صادقی و محمدحسن اسوتچی به عنوان اعضای جدید کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست انتخاب شدند.

در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری نیز علی نوای باغبان، روح الله رشیدی، احد صادقی، یاسین بجانی و فریدون بابایی اقدم به عنوان اعضا انتخاب شدند.

نماینده شورا در کمیسیون بند ۲۰ ابقا شده و علی نوای باغبان و احد صادقی نیز به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده صد اضافه شدند.

فریدون بابایی اقدم به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷۷ و علی نوای باغبان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۳۸ انتخاب شدند.

روح الله دهقان نژاد نماینده شورا در کمیسیون ویژه ماده صد، فریدون بابایی اقدم و احد صادقی نیز نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷ انتخاب شدند.