اجرای عملیات زیرسازی، تسطیح و رگلاژ معبر شمالی بلوار خادمین
اجرای عملیات زیرسازی، تسطیح و رگلاژ معبر شمالی بلوار خادمین

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمرانی منطقه اظهار کرد: با در نظر گرفتن و رعایت تمامی ضوابط و اصول فنی و مهندسی عملیات مرمت و نوسازی معابر فرسوده، بهسازی معابر بزرگراهی و همچنین به زیرسازی و تسطیح معابر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمرانی منطقه اظهار کرد: با در نظر گرفتن و رعایت تمامی ضوابط و اصول فنی و مهندسی عملیات مرمت و نوسازی معابر فرسوده، بهسازی معابر بزرگراهی و همچنین به زیرسازی و تسطیح معابر تازه تأسیس منطقه اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی معابر جدیدالاحداث با توجه به درخواست های مکرر شهروندان جهت سهولت در تردد در سطح منطقه ادامه دارد. در همین راستا زیرسازی، تسطیح و رگلاژ معبر شمالی بلوار خادمین اجرا شد.

رضا ایرانشاهی گفت: با نظر کارشناسان حوزه فنی و عمرانی منطقه معبر خادمین حدفاصل خیابان کرمانشاه تا فرهیختگان بصورت یکطرفه احداث و بازگشایی شد؛ اما برای تسهیل در تردد شهروندان لاین شمالی در حال تسطیح و رگلاژ است و بزودی برای روکش آسفالت آماده خواهد شد و دو طرفه می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ادامه داد: احداث و تکمیل معبر این معبر بطول ۷۰۰ متر است و نیاز به یک هزار و ۷۰۰ تن آسفالت دارد که بزودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/