پیشرفت ۹٠درصدی احداث بزرگترین پروژه ترافیکی غرب تهران/ تلاش بی‌وقفه برای بهره‌بردای از فاز نخست زیرگذر فتح-باغستان در پاییز ۱۴٠۲
پیشرفت ۹٠درصدی احداث بزرگترین پروژه ترافیکی غرب تهران/ تلاش بی‌وقفه برای بهره‌بردای از فاز نخست زیرگذر فتح-باغستان در پاییز ۱۴٠۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، “محمدرضا پوریافر” در بازدید صبحگاهی از کارگاه پروژه فتح باغستان اظهار کرد: بهره برداری از این زیرگذر، نقش بسزایی در کاهش ترافیک بزرگراه فتح و ورودی شهرهای جنوب غربی تهران دارد. به گفته وی، با اختصاص منابع مالی لازم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، “محمدرضا پوریافر” در بازدید صبحگاهی از کارگاه پروژه فتح باغستان اظهار کرد: بهره برداری از این زیرگذر، نقش بسزایی در کاهش ترافیک بزرگراه فتح و ورودی شهرهای جنوب غربی تهران دارد.

به گفته وی، با اختصاص منابع مالی لازم پیشرفت قابل توجهی در اجرای این پروژه پنج ساله رخ داده و به زودی آماده زیر بار ترافیکی می رود.

شهردار منطقه ۲۱ تهران با اشاره به فعالیت بی وقفه در احداث زیر گذر بزرگراه فتح_باغستان، تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه در سال جاری، معظل بزرگ ترافیکی جنوب غرب تهران برطرف و تسریع تردد در مسیرهای منتهی به شهر همجوار تهران می شود.

شهردار منطقه ۲۱ در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه مشاوران، همکاران اجرایی و پیمانکار پروژه، دستورات لازم را درخصوص هماهنگی دستگاه نظارت و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد.

پوریافر بیان کرد: احداث زیر گذر بزرگراه فتح_باغستان با هدف رفع معظل ترافیکی جنوب غرب تهران و تسریع تردد در مسیرهای منتهی به شهرهای همجوار تهران جزء پروژه های مهم شهری می باشد؛ لذا مجموعه دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار بایستی در حداقل زمان ممکن نسبت به اتمام عملیات و بهره برداری از این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گیرند زیرا که علاوه بر اهمیت این پروژه برای شهروندان تهرانی برای شهروندان شهرستان های اطراف نیز از اهمیت شایانی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها و افزایش کیفیت نیز حائز اهمیت است و بایستی مد نظر قرار گیرد، این امر موجب افزایش اعتماد شهروندان و مجموعه مدیریت شهری و حرکت به سمت توسعه، اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر تهران می شود.

“پوریافر” افزود: مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

انتهای پیام/