ارائه بیش از 11 هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا(س) از ابتدای تعطیلات نوروز
ارائه بیش از 11 هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا(س) از ابتدای تعطیلات نوروز
 رئیس بیمارستان قلب الزهرا(س) با بیان اینکه این مرکز درمانی در تعطیلات نوروزی نیز همانند دیگر ایام سال، خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و مراجعان ارایه می دهد، گفت: آمارها نشان می دهد از بیست و هشتم اسفند سال 1402 تا روز گذشته، ششم فروردین1403، بیش از 11 هزار خدمت درمانی در این مرکز، ارائه شده است.

به گزارش آرمانشهر فارس، رئیس بیمارستان قلب الزهرا(س) با بیان اینکه این مرکز درمانی در تعطیلات نوروزی نیز همانند دیگر ایام سال، خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و مراجعان ارایه می دهد، گفت: آمارها نشان می دهد از بیست و هشتم اسفند سال 1402 تا روز گذشته، ششم فروردین1403، بیش از 11 هزار خدمت درمانی در این مرکز، ارائه شده است.

دکتر «حجت الله روستا» گفت: از مجموع یازده هزار و 206 خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، هفت هزار و 316 خدمت مربوط به بیماران سرپایی و سه هزار و 890 خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.

او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را یک هزار و 532 بیمار و اتفاقات اطفال را نیز 631 بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین 126 بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند. رئیس بیمارستان قلب الزهرا(س)، تعداد عمل «جراحی قلب باز» انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، 6 مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را 112 مورد اعلام کرد.

به گفته دکتر روستا، بیمارستان قلب الزهرا(س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود 80 هزار خدمت به بیماران سرپایی و 30 هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می دهد.

او اظهار کرد: بیمارستان قلب الزهرا(س) هم اکنون دارای 238 تخت، 10بخش بستری و 13 واحد پاراکلینیک بوده و 61 پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، 43 پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می پردازند.