تحقق مطلوب بودجه شهرداری تبریز تا آذرماه ۱۴۰۲
تحقق مطلوب بودجه شهرداری تبریز تا آذرماه ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تحقق ۹ ماهه بودجه شهرداری تبریز در سال جاری را مطلوب خواند.   به گزارش شهریار، علی نوای باغبان عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: ۱۰ هزار میلیارد در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است و باید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تحقق ۹ ماهه بودجه شهرداری تبریز در سال جاری را مطلوب خواند.  

به گزارش شهریار، علی نوای باغبان عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: ۱۰ هزار میلیارد در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است و باید در سه ماهه باقیمانده سال اهتمامی برای فروش اموال غیرمنقول وجود داشته باشد چرا که در این حوزه وضعیت تحقق خوب نیست.

وی افزود: تنها ۳۴ درصد از محل فروش اموال غیرمنقول در ۹ ماه تحقق یافته است.  

باغبان خاطرنشان کرد: فاصله زیادی با تحقق ۱۰۰ درصدی نداریم و شهرداری با تلاش خود و تعامل با دولت می تواند تحقق صد در صدی به ارمغان بیاورد.  

وی با اشاره به دریافت تسهیلات در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد: در ۹‌ماهه سال جاری شهرداری تبریز تنها ۱۰۰ میلیارد تومان وام گرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر نسبت تحقق بودجه عمرانی به جاری را منطقی ارزیابی کرد و گفت: ۳۲ درصد از تحقق بودجه ۹ ماهه به هزینه های جاری تعلق داشته و مابقی نیز عمرانی بوده است که یک نسبت منطقی و مطلوب در شهرداری است.