مانور مقابله با بحران‌های طبیعی در منطقه ۷ برگزار شد
مانور مقابله با بحران‌های طبیعی در منطقه ۷ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصرالله آبادیان شهردار این منطقه گفت: از آنجا که در آغاز فصل پاییز قرار داریم و شاهد بارش های پاییزی هستیم ، روز گذشته مانور مقابله با بحران های طبیعی در خیابان مدنی برگزار شد. در این مانور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصرالله آبادیان شهردار این منطقه گفت: از آنجا که در آغاز فصل پاییز قرار داریم و شاهد بارش های پاییزی هستیم ، روز گذشته مانور مقابله با بحران های طبیعی در خیابان مدنی برگزار شد. در این مانور که واحدهایی از نیروی انتظامی، آتش نشانی، سازمان آب و فاضلاب، اداره برق و گاز منطقه نیز حضور داشتند با ایجاد آب گرفتگی مصنوعی در خیابان ها، عملیات جمع آوری آب با تجهیزات برگزار شد.

وی افزود: تمامی تجهیزات لازم برای مقابله با بحران سیلاب و آب گرفتگی از قبیل پمپ های آب، کفکش و سایر ادوات لازم برای جمع آوری و هدایت آب های سطحی استفاده و آزمایش شد.

آبادیان اضافه کرد: مبحث آمادگی برای مقابله با بحران هایی از قبیل سیل و زلزله همواره مورد توجه شهرداری منطقه بوده و مشخصا برای مقابله با آب گرفتگی و سیلاب که خاص ماه های پایانی سال است، جلسات متعددی برای هماهنگی و پیش آمادگی برگزار شد و در این مانور هم سناریوهای مختلف آب گرفتگی در معابر منطقه هفت بررسی و راه مقابله با آنها آزمایش شد.

انتهای پیام/