احداث سرویس بهداشتی در محله خلجان با اعتبار۱۳ میلیارد ریال
احداث سرویس بهداشتی در محله خلجان با اعتبار۱۳ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز گفت: یک باب سرویس بهداشتی چهار چشمه در محله خلجان روبروی مسجد شهدای خلجان در حال احداث است.   به گزارش شهریار، مسعود حاتملویی گفت: در راستای تکمیل زیرساخت‌ پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز گفت: یک باب سرویس بهداشتی چهار چشمه در محله خلجان روبروی مسجد شهدای خلجان در حال احداث است.  

به گزارش شهریار، مسعود حاتملویی گفت: در راستای تکمیل زیرساخت‌ پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در مسیر خلجان روبروی مسجد شهدای خلجان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: مبلغ قرارداد احداث این سرویس بهداشتی ۱۳ میلیارد ریال بوده که با اتمام آن بخشی از مشکلات و نیازهای آن منطقه رفع می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز بیان کرد: امروزه یکی از شاخصه‌های اصلی شهرهای مدرن و توسعه یافته، سطح رفاه شهروندانی است که در آنجا سکونت دارند. سطح رفاه شاخص‌های متعددی دارد که شامل تمام ابعاد رفاهی و سلامتی می‌شود. سرویس‌های بهداشتی شهری از جمله مبحث مهمی است که در این مقوله مطرح است. اهمیت بهداشت عمومی و دقت در حفظ سلامت جامعه، از شاخص‌های رفاه و پیشرفت هر مجموعه شهری محسوب می‌شود.

حاتملویی اظهار کرد: این سرویس بهداشتی ۵۰ متر مربع بوده و دارای چهار چشمه است که پیش بینی می شود طی سه ماه آینده آماده بهره برداری شود.

طی ماه های گذشته ساخت سرویس بهداشتی در پارک خانواده رواسان و همچنین با بازسازی سرویس های بهداشتی پارک های کریمی مراغه ای، نیلوفر و چشم انداز، ستارخان، تمامی پارک های واقع در محور ورودی و خروجی جنوب غرب تبریز مجهز به سرویس بهداشتی در شان و منزلت شهر تبریز برای استفاده میهمانان و مسافران شده است.