اجرای ۲۹۴ برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دل محلات شهر اصفهان
اجرای ۲۹۴ برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دل محلات شهر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری در برنامه رادیویی «صدای شهر» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت این هفته، از سی‌ویکم شهریورماه تا ششم مهرماه، برنامه‌های متنوعی را برای اجرا در سطح شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم. وی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری برنامه‌های متنوع دفاع […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری در برنامه رادیویی «صدای شهر» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت این هفته، از سی‌ویکم شهریورماه تا ششم مهرماه، برنامه‌های متنوعی را برای اجرا در سطح شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری برنامه‌های متنوع دفاع مقدس این است که کل سطح شهر آکنده به عطر شهدا و ایثارگری‌ها شود، افزود: ۲۹۴ برنامه را برای اجرا در سطح محلات شهر اصفهان در دست اجرا داریم که شامل آذین‌بندی‌های محیطی، اجرای نمایش‌های خیابانی، دیدار با خانواده شهدا، شب شعر ایثار و مقاومت، مسابقات مختلف کتابخوانی، برگزاری برنامه‌های روایت‌گری، یادواره‌های مختلف شهدا، غبارروبی مزار شهدا، اجرای نمایشگاه‌ها و نمایش‌های ترکیبی در سطح محلات است.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در اجرای این برنامه‌ها دستگاه‌ها و نهادهایی همچون آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی و مساجد، شهرداری اصفهان را یاری می‌کنند.

وی افزود: همچنین ویژه برنامه‌ای در گلستان شهدا به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس با نام «شب های پرستاره» تدارک و اجرا شده است که چهار شب از این ویژه برنامه با حضور حاج حسین یکتا، روایت‌گر دفاع مقدس برگزار و سایر شب‌ها نیز با حضور دیگر راویان برگزار خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال، انتقال برنامه‌ها در دل محلات شهری بود.

وی تصریح کرد: برگزاری نقد کتاب دفاع مقدس در پنجم مهرماه به‌صورت مشترک با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد، همچنین «گلستان گردی» از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است که طبق برنامه‌ریزی ها ۳۰ اجرا در این قالب تا پایان هفته دفاع مقدس در گلستان شهدا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «جهاد خاموش» شامل ۵۰ مورد برنامه‌ای که مشاوره و خدمتی را به شهروندان ارائه می‌دهد در این هفته برگزار می‌شود.