آغاز نصب لایت باکس‌های مزین به تصاویر شهدا در مسیر جاده تهران
آغاز نصب لایت باکس‌های مزین به تصاویر شهدا در مسیر جاده تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، نصب لایت باکس‌های مزین به تصاویر شهدا در مسیر جاده تهران حدفاصل میدان بسیج تا سه راهی اهر آغاز شد. به گزارش شهریار، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شهرداری منطقه ۵ نسبت به نصب ۷۰ لایت باکس حاوی تصاویر شهیدان این خطه اقدام کرد. مسیر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

نصب لایت باکس‌های مزین به تصاویر شهدا در مسیر جاده تهران حدفاصل میدان بسیج تا سه راهی اهر آغاز شد.

به گزارش شهریار، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شهرداری منطقه ۵ نسبت به نصب ۷۰ لایت باکس حاوی تصاویر شهیدان این خطه اقدام کرد.

مسیر جاده تهران حدفاصل میدان بسیج تا سه راهی اهر ۳.۵ کیلومتر طول دارد.

شهرداری منطقه ۵ در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان، فضاسازی گسترده ای در معابر شرق تبریز انجام داده است.

بر این اساس، این منطقه ضمن نصب تابلوی بزرگ تصاویر شهدای مدافع حرم در ورودی شهر تبریز با عنوان (تبریز، شهر شور و شعور؛ ایثار و شهادت) در ابعاد ۴ در ۶ متر، نسبت به نوسازی تصاویر شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی در پل فلزی دانشگاه آزاد به تعداد ۲۵ نفر اقدام کرده است.

نصب بنرهای پیشانی پل های تبادیل امام علی(ع)، کرکج و میدان شهید فهمیده با طرح کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی در ابعاد ۲۸ متر در ۲ متر به تعداد ۶ مورد، نصب پرچم شهدای والامقام آذربایجان در معابر شرق تبریز به تعداد ۲۰۰ عدد و چاپ و نصب بنرهای طرح این کنگره در ابعاد ۲ در ۳ به تعداد ۵۰ عدد از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص بوده است.