‍ طرح بهارستان به صورت ویژه در کمیسیون فرهنگی شورا پیگیری شده است
‍ طرح بهارستان به صورت ویژه در کمیسیون فرهنگی شورا پیگیری شده است

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درارتباط با تأکید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران مبنی بر اجرای برنامه‌های متناسب با نوروز، گفت: از سال گذشته موضوع نوروزگاه در شهر تهران به شکل ویژه و با همکاری و مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران و البته برخی از مناطق آغاز شد. 🔹 به گزارش روابط […]

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درارتباط با تأکید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران مبنی بر اجرای برنامه‌های متناسب با نوروز، گفت: از سال گذشته موضوع نوروزگاه در شهر تهران به شکل ویژه و با همکاری و مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران و البته برخی از مناطق آغاز شد.

🔹 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: برگزاری طرح «بهارستان» از موضوعاتی است که به صورت ویژه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیگیری شده است و در این ارتباط جلسات منظمی با مسئولان سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شده است.

🔹 خلیل‌آبادی با اشاره به طرح‌های جدید و نوین مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: جشنواره بهارستان از موضوعاتی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات حوزه فرهنگی را در سطح شهر تهران برطرف کند و باید از این فرصت به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد.

🔹 وی با اشاره به بخش جدیدی که از نوروز ۹۸ به رویداد بهارستان اضافه خواهد شد، گفت: نوروزگاه تهران امسال در گذر بلوار کشاورز اجرا خواهد شد و در این بخش هنرمندان عرصه‌های مختلف تجسمی همچون مجسمه‌سازی، کاریکاتور، نقاشی و سفالگری ارائه برنامه خواهند کرد.