اجرای طرح عملیاتی نشانه‌گذاری محدوده حریم شهری منطقه ۹ تبریز آغاز شد
اجرای طرح عملیاتی نشانه‌گذاری محدوده حریم شهری منطقه ۹ تبریز آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ تبریز از آغاز اجرای طرح عملیاتی نشانه‌گذاری محدوده حریم شهری منطقه ۹ تبریز با هدف تشخیص میدانی محدوه این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، بدری حامد شهردار این منطقه گفت: در راستای مشخص شدن محدوده ی حریم شهری این منطقه و مقابله ی قانونی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ تبریز از آغاز اجرای طرح عملیاتی نشانه‌گذاری محدوده حریم شهری منطقه ۹ تبریز با هدف تشخیص میدانی محدوه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، بدری حامد شهردار این منطقه گفت: در راستای مشخص شدن محدوده ی حریم شهری این منطقه و مقابله ی قانونی با ساخت و سازهای غیرمجاز، و نیز رسیدگی قانونی و ارائه خدمات مناسب شهری و شهروندی، عملیات دیوارگزاری بتنی و نشان گزاری آغاز شد.

شهردار منطقه ۹ افزود: با توجه به روند رو به رشد ساز و ساز در شهرک خاوران و محدوده ی حریم این شهرداری، نیازمند مشخص شدن حریم قانونی بودیم که این کار طبق مجوزهای لازم آغاز شد.

بدری حامد با اشاره به افزایش مراجعه شهروندان جهت اخذ پروانه های ساختمانی و ساخت و سازهای عمرانی، این کار را منوط به شناختن محیط و حریم شهری دانسته افزود: با این روند، سردرگمی شهروندان و مراجعین، به حداقل رسیده، و اقدام کنندگان به ساخت و سازهای قانونی، براحتی از داخل حریم بودن یا نبودن ملک خود، اطلاع خواهند داشت.