اجرای عملیات به‌زراعی بوستان‌ها و فضای سبز منطقه ۹
اجرای عملیات به‌زراعی بوستان‌ها و فضای سبز منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: دستیابی به فضای سبز پایدار نیازمند توجه به کلیه عوامل موثر در استقرار آن و مدیریت صحیح این عوامل از جمله منابع خاک است. وی افزود: اقدامات به زراعی جهت بهبود وضعیت کیفی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: دستیابی به فضای سبز پایدار نیازمند توجه به کلیه عوامل موثر در استقرار آن و مدیریت صحیح این عوامل از جمله منابع خاک است.

وی افزود: اقدامات به زراعی جهت بهبود وضعیت کیفی و افزایش بهره وری منابع خاک جزء مهم ترین عملیات اجرایی در فضای سبز می باشد. کند وکوب و کوددهی فضای سبز در رفیوژ خیابان ها و تشتک درختان جزء عملیات بهسازی خاک می باشد که در بهبود وضعیت فیزیکی، شیمیایی و حاصل خیزی خاک به ویژه در عرصه های پرتردد و دارای خاک متراکم نقش بسزایی خواهد داشت.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: به این منظور نسبت به بهبود کیفیت فضای سبز شهری، عملیات به زراعی در بوستان ها و سطوح فضای سبز اقدام شده که نسبت به جمع آوری نخاله، برداشت خاک مازاد، تعویض خاک آلوده، کندوکوب، ترمیم تشتک ها، هرس درختان و درختچه ها، کوددهی و سمپاشی بوستان های منطقه ۹ اقدام شد.

انتهای پیام/