اصفهان شهر برنامه و تدبیر است
اصفهان شهر برنامه و تدبیر است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود احمدی‌نیا عصر امروز _پنجشنبه هجدهم آبان_ در برگزاری آئین آغاز پویش «به نام شهید» و رونمایی از دست‌نامه نام گذاری معابر و اماکن عمومی شهر اصفهان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره بیش از ۲۴ هزار شهید شهر اصفهان، اظهار کرد: تیم فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود احمدی‌نیا عصر امروز _پنجشنبه هجدهم آبان_ در برگزاری آئین آغاز پویش «به نام شهید» و رونمایی از دست‌نامه نام گذاری معابر و اماکن عمومی شهر اصفهان با زنده نگه داشتن یاد و خاطره بیش از ۲۴ هزار شهید شهر اصفهان، اظهار کرد: تیم فرهنگی شهرداری اصفهان از روز ورود، به بخشی از مطالبه گری‌های خانواده شهیدان پاسخ دادند که این نشانه‌ای از ادامه راه شهیدان است.

وی افزود: به نمایندگی از خانواده شهدا این پویش را ارزشمند می‌شمارم، زیرا این اقدام سیره و تفکر امام خمینی (ره) است و با اینگونه اقدامات نام و یاد شهدا در تمام اماکن و مجالس زنده می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تاکید کرد: یکی از راهبردهای زنده نگه‌داشتن تفکر و اندیشه شهدا، نام‌گذاری اماکن و معابر به نام آن‌ها بوده که بخشی از جهاد تبیین در گام دوم انقلاب است.

احمدی‌نیا با بیان اینکه شهدا موجب زنده نگه‌داشتن هویت و آرمان ایران می‌شوند، گفت: ۳۷۰ شهید را در ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ تشییع کردیم که این نشانه‌ای از شهیدپرور بودن مردم اصفهان است.

وی ادامه داد: اصفهان در همه دوره‌ها ولایت مداری خود را ثابت کرده و امید است تا یاد شهدا را در اصفهان زنده نگه داریم، همچنین اصفهان شایستگی اینگونه پویش‌ها را دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهر برنامه و تدبیر است، خاطر نشان کرد: همه برنامه‌های استان اصفهان با یک نگاه فرهنگی صورت می‌گیرد و از تابلوهای امروزی در کل کشور به عنوان نماد و تصویر شهدا استفاده می‌شود.

احمدی‌نیا با بیان اینکه نگاه فرهنگی اصفهان به شهادت می‌تواند نماد مقاومت باشد، گفت: باید امانتداری را از شهدا بیاموزیم، همچنین امید است تا خداوندان همه شهروندان را در محضر شهدا قرار دهد.