اجرای رزمایش طرح زمستانه در میدان آزادی
اجرای رزمایش طرح زمستانه در میدان آزادی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: با عنایت به لزوم اتخاذ تدابیر اجرایی به منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از یخ زدگی و لغزندگی در معابر منطقه و روانسازی عبور و مرور، طرح زمستانه در میدان آزادی برگزار شد. شهردار منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: با عنایت به لزوم اتخاذ تدابیر اجرایی به منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از یخ زدگی و لغزندگی در معابر منطقه و روانسازی عبور و مرور، طرح زمستانه در میدان آزادی برگزار شد.

شهردار منطقه ۹ افزود: این طرح  به منظور اعلام آمادگی و هماهنگی کامل پلیس راهور و مجموعه شهری در نقاط استراتژیک پایتخت، جهت خدمت بهینه به شهروندان تهرانی، در منطقه ۹ نیز با مشارکت پلیس راهور و معاونت های خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ با استقرار خودروهای پلیس راهور، ادوات و ماشین آلات برف روبی در میدان آزادی برگزار شد.

وی عنوان کرد: در قالب اجرای زرمایش طرح زمستانه در پهنه غربی شهر تهران، عوامل مجموعه شهری و پلیس راهور در حالت آماده باش قرار گرفته تا پیش از شروع بارندگی در مسیرهای تعیین شده و در معابر شریانی و بزرگراهی منطقه مستقر شوند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین اکیپ اجرایی خدمات شهری شهرداری منطقه ۹ در نقاط مستعد لغزندگی و یخ زدگی در هنگام بارش برف مستقر و نسبت به شن و نمک پاشی در غرب شهر تهران اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: رصد برخط دوربین های ترافیکی جهت شناسایی نقاط برف گیر و دارای مشکل لغزندگی و اعزام اکیپ های ویژه شن و نمک پاشی نیز از جمله اقدامات پیش بینی شده در این طرح به شمار می رود. ضمن آنکه انتقال خودروهای معیوب در زمان بارش برف در معابر شریانی و بزرگراه های منطقه ۹ نیز با هماهنگی با پلیس راهور انجام خواهد شد.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه یادآور شد: همچنین گشت تاکسیرانی منطقه در ابتدای زیرگذر غربی میدان آزادی و پایانه های تاکسیرانی در هنگام بارندگی مستقر خواهد شد تا بر نحوه خدمت رسانی به مسافران در ایستگاه های مبادی خطوط اتوبوس و تاکسی نظارت داشته باشد و از تجمع و ازدحام مسافر در میادین، پایانه ها و نقاط تبادل سفر جلوگیری شود.

انتهای پیام/