رصد وضعیت ناحیه ۸ منطقه ۴ در نظارت ستادی هفتگی این منطقه
رصد وضعیت ناحیه ۸ منطقه ۴ در نظارت ستادی هفتگی این منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در نظارت و بازدید میدانی نواحی منطقه ۴ که با حضور “علی اصغر کمالی زاده” شهردار این منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۸ برگزار شد، شهردار منطقه ۴ از نزدیک وضعیت این ناحیه را بررسی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در نظارت و بازدید میدانی نواحی منطقه ۴ که با حضور “علی اصغر کمالی زاده” شهردار این منطقه، معاونین حوزه ها، مدیران شهری و شهردار ناحیه ۸ برگزار شد، شهردار منطقه ۴ از نزدیک وضعیت این ناحیه را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

کمالی زاده در این خصوص گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر و اجرای طرح من شهردارم که دور دوم آن از آذر ماه کلید خواهد خورد، رسیدگی به نواحی ۹ گانه را به صورت ویژه در لیست کارهایمان گنجانیده و هر هفته یک ناحیه را از نزدیک رصد می کنیم. در این نظارت و بررسی ها از نزدیک نقاط مثبت و منفی هر محله را نظاره گر بوده و برای رفع مشکلات چاره می اندیشیم.
وی در این بازدید بر مسائل مختلف نگهداشت شهر، نظافت شهر، پاکیزگی مخازن زباله، رسیدگی به بوستان ها، آسفالت معابر، رسیدگی تابلوها و چراغ های راهنمایی، اصلاحات هندسی و خط کشی معابر، تردد آسان و بی خطر در بزرگراه ها و معابر محلی و … تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به مرحله دوم طرح من شهردارم گفت: این طرح فرصت ویژه برای خدمت رسانی ویژه به شهروندان بوده و با همفکری و مساعدت از خود آنها می توانیم شهر را به سوی بهتر شدن مدیریت کنیم.

گفتنی است؛ پس از این بازدید در جلسه ای که در ناحیه ۸ شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/