‍ ‍ آماده‌باش نیروهای حمل و نقل عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ در پی بارش نزولات آسمانی
‍ ‍ آماده‌باش نیروهای حمل و نقل عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ در پی بارش نزولات آسمانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ علیرضا صادقی بخش، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: همزمان با بارش باران، بازدید میدانی از سطح منطقه با حضور مدیران حمل و نقل عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک به منظور کنترل خطوط اتوبوس و تاکسی صورت پذیرفت. معاون شهردار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ علیرضا صادقی بخش، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: همزمان با بارش باران، بازدید میدانی از سطح منطقه با حضور مدیران حمل و نقل عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک به منظور کنترل خطوط اتوبوس و تاکسی صورت پذیرفت.

معاون شهردار منطقه ۶ خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در شهر به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده است.

صادقی بخش در این بازدید بر آمادگی کامل همه ناوگان حمل ونقل عمومی موجود برای خدمت رسانی به شهروندان در هنگام بارش نزولات آسمانی تاکید کرد.

وی در پایان جلب رضایت شهروندان را یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی دانست که این معاونت در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

انتهای پیام/