دسترسی غیرمجاز بزرگراه شیخ فضل‌اله به طرشت شمالی حذف شد
دسترسی غیرمجاز بزرگراه شیخ فضل‌اله به طرشت شمالی حذف شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه با اشاره به اینکه مسیر حرکتی خیابان طرشت جنوب به شمال است، گفت: برهمین اساس دسترسی بزرگراه شیخ فضل اله به طرشت به لحاظ مغایرت با جهت حرکتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه با اشاره به اینکه مسیر حرکتی خیابان طرشت جنوب به شمال است، گفت: برهمین اساس دسترسی بزرگراه شیخ فضل اله به طرشت به لحاظ مغایرت با جهت حرکتی این خیابان ممنوع بود،اما برخی از رانندگان به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و حرکت در خلاف مسیر، مشکلات ترافیکی و حوادث رانندگی ایجاد می کردند.

وی افزود: بر همین اساس مشکلات ترافیکی ناشی از این رفتار در ساعت های پیک تردد، خیابانهای اطراف طرشت به خصوص خیابان درویش وند را تحت تاثیر قرار داده و همین امر موجب نارضایتی شهروندان محله شده بود.

معاون شهردار منطقه۲ افزود: در همین راستا با هماهنگی پلیس راهور دسترسی نا ایمن بزرگراه شیخ فضل اله به خیابان طرشت شمالی با نصب ۱۶۸ متر گاردریل مسدود و گره ترافیکی محل رفع شد.

کریمی در ادامه گفت: با اجرای این طرح ترافیکی، خللی در دسترسی به ملکهای واقع در مجاورت بزرگراه شیخ فضل اله ایجاد نشده و این دسترسی از خیابان طرشت و بلوار شهید تیموی فراهم است.

انتهای پیام/