به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی رضیزاده در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بزرگراه شهید خرازی یکی از بزرگراههای مسیر رینگ سوم ترافیکی شهر اصفهان است که ترافیک سرسامآور آن گلایه مردم را به همراه داشته است، از اینرو طرح تعریض آن حدفاصل خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه با حذف فضای […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
علی رضیزاده در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بزرگراه شهید خرازی یکی از بزرگراههای مسیر رینگ سوم ترافیکی شهر اصفهان است که ترافیک سرسامآور آن گلایه مردم را به همراه داشته است، از اینرو طرح تعریض آن حدفاصل خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه با حذف فضای سبز و اضافهشدن به سوارهرو، با هماهنگی پلیس راهور در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تعریض فاز نخست بزرگراه شهید خرازی با هدف حذف فضای سبز و اضافهشدن به مسیر لاین تندرو حدفاصل پل شهید مطهری تا پل جهاد، دو ضلع شرقی و غربی هرکدام بهطول ۳۰۰ متر باید انجام شود، افزود: تعریض این بزرگراه حدفاصل پل جهاد تا پل کهندژ، برای کاهش حجم ترافیک بزرگراه شهید خرازی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اجرای عملیات فاز دوم تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل جهاد تا پل کهندژ گلوگاه دیگری در این بزرگراه آزاد و آسفالت شد تا تردد شهروندان روان انجام شود.
رضیزاده ادامه داد: با اجرای عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل شهید مطهری تا خیابان شهید اشرفی اصفهانی شاهد افزایش ظرفیت ترددها در این بزرگراه تا ۳۶۷۰ وسیله نقلیه بر ساعت و افزایش ۲۵ درصدی و بهبود ۲۶ درصدی میانگین سرعت وسایل نقلیه هستیم.
وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه میزان تولید آلاینده co2 به میزان ۱۱ درصد بهبود بهبود پیدا کرده است، گفت: میزان ذرات معلق تولید شده ۲۰ درصد و میانگین طول صف وسایل نقلیه در بزرگراه شهید خرازی ۲۷ درصد بهبود یافته و تأخیر زمان سفرهای شهروندان ۲۵ درصد بهبود داشته است.