اجرای پویش جمع آوری کوله و لوازم تحریر ویژه کودکان نیازمند توجه در تهران به میزبانی منطقه۱۳
اجرای پویش جمع آوری کوله و لوازم تحریر ویژه کودکان نیازمند توجه در تهران به میزبانی منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به جایگاه مهم تحصیل و کسب علم در جامعه گفت: پویش مهر بانی به منظور تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند توجه  شهر تهران به میزبانی منطقه۱۳ راه اندازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به جایگاه مهم تحصیل و کسب علم در جامعه گفت: پویش مهر بانی به منظور تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند توجه  شهر تهران به میزبانی منطقه۱۳ راه اندازی شده است.

وی افزود: در این پویش، اداره آموزش های شهروندی مناطق ۲۲ گانه در مرحله نخست نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و خیران اقدام و در مرحله بعدی این کمک ها در قالب کوله و لوازم تحریر به منطقه ۱۳ به عنوان دبیرخانه این طرح در شهر تهران ارسال می‌شود.

به گفته شهردار منطقه ۱۳؛ با مشارکت شهروندان و خیران برون سازمانی، از ابتدای اجرای  طرح تا کنون، ۱۱۰۰ کوله همراه با لوازم تحریر توسط شهرداری منطقه۱۳ برای توزیع بین دانش اموزان نیازمند تهیه شده است.

محمد هادی علی‌احمدی اظهار داشت: در حال حاضر، بخشی از لوازم جمع آوری شده به کودکان نیازمند توجه برخی از مناطق تهران  اهدا شد.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: در هفته آینده، مراسمی برای پویش مهر بانی با حضور اعضای شورای شهر و مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران در نگارخانه شرق تهران برگزار و کوله ها و لوازم تحریر اهدایی برای تحویل به دانش آموزان ارسال می شود.

وی تاکید کرد: نیاز است تا افراد بازمانده از تحصیل را حمایت کنیم که در این راستا، خانواده هایی که توانایی تأمین هزینه تحصیل فرزندانشان را ندارند، شناسایی و برای کمک به آنها گام بر می داریم.

انتهای پیام/