انیمیشن آتش‌نشانی با موضوع “رعایت اصول ایمنی در کارگاه‌های مکانیکی” منتشر شد
انیمیشن آتش‌نشانی با موضوع “رعایت اصول ایمنی در کارگاه‌های مکانیکی” منتشر شد

انیمیشن آتش‌نشانی با موضوع “رعایت اصول ایمنی در کارگاه‌های مکانیکی” منتشر شد به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، قسمت دوازدهم کلیپ آموزشی ایمنی و آتش نشانی با موضوع “رعایت اصول ایمنی در کارگاه های مکانیکی” منتشر شد. به گزارش شهریار، سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی با اعلام انتشار این کلیپ آموزشی گفت: رعایت اصول […]

انیمیشن آتش‌نشانی با موضوع “رعایت اصول ایمنی در کارگاه‌های مکانیکی” منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، قسمت دوازدهم کلیپ آموزشی ایمنی و آتش نشانی با موضوع “رعایت اصول ایمنی در کارگاه های مکانیکی” منتشر شد.

به گزارش شهریار، سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی با اعلام انتشار این کلیپ آموزشی گفت: رعایت اصول ایمنی درکارگاه های مکانیکی در پیشگیری و کاهش میزان وقوع حوادث بسیار ضروری است و مسئولین کارگاه های ساختمانی باید جدیت بیشتری در این راستا داشته باشند.

وی ادامه داد: از جمله موارد قابل ذکر در این راستا باید به رعایت استفاده از مواد قابل اشتعال در شستشوی قطعات مکانیکی با مایعات قابل اشتعال از جمله بنزین در مجاورت پیک نیک یا هر گونه شعله باز ذکر کرد که همین امر موجب بروز آتش سوزی و خسارات جانی و مالی بیشتر می شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه سالانه حوادث جانی و مالی بسیاری در چنین کارگاه هایی مشاهده و گزارش می شود افزود: مسولین کارگاه های مکانیکی باید موارد حادثه آفرین را بیشتر رعایت کرده و هشدار های لازم را برای افراد کارگاه تذکر دهند.

صالح نیا در خاتمه افزود: برنامه های آموزشی ایمنی و آتش نشانی هر هفته منتشر و شهروندان نیز می توانند هر گونه پیشنهادات آموزشی خود را به اداره روابط عمومی اطلاع رسانی کنند.