استقرار خودرو اطلاع‌رسانی و غربالگری ایدز در معابر پرتردد منطقه۶
استقرار خودرو اطلاع‌رسانی و غربالگری ایدز در معابر پرتردد منطقه۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: پیشگیری از ابتلا به ایدز و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی از موضوعات مهمی است که در قالب این طرح به آن توجه شده است. بی توجهی به این موضوع می تواند باعث […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: پیشگیری از ابتلا به ایدز و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی از موضوعات مهمی است که در قالب این طرح به آن توجه شده است. بی توجهی به این موضوع می تواند باعث گسترش روز افزون بیماری، افزایش نگرانی‌های اجتماعی و در ادامه آن هزینه های سنگینی را به نظام بهداشت و درمان تحمیل کند.

بصیری در ادامه به تشریح جزئیات پرداخت و گفت: روز جهانی ایدز، فرصتی مناسب برای پرداختن به این امر مهم و جلب حمایت مسئولان و جامعه، برای حرکتی تاثیرگذار جهت کنترل ایدز است. در همین راستا و با مشارکت مرکز بهداشت شمال غرب ون اطلاع رسانی و غربالگری در روز جمعه سوم آذر ماه در بوستان لاله مستقر شد.

به گفته معاون شهردار منطقه 6؛ این ون در ۱۵ آذر ماه نیز در میدان ولیعصر (عج) جهت آگاه سازی شهروندان و غربالگری این بیماری مستقر خواهد شد.

براساس این گزارش در این رویداد از ۵۰ شهروند غربالگری ایدز شدند و بیش از ۱۰۰ بروشور در بین شهروندان توزیع گردید.

انتهای پیام/