خیابان طبیعت صاحب پیاده‌رو می‌شود/ بیشترین حجم پیاده‌روسازی شهر تهران در معابر منطقه ۲۲
خیابان طبیعت صاحب پیاده‌رو می‌شود/ بیشترین حجم پیاده‌روسازی شهر تهران در معابر منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مسعود نصرتی شهردار این منطقه اجرای پروژه‌های توسعه‌محله ای را در افزایش بهبود کیفیت زندگی شهروندان ضروری دانست و تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه ارتقا کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایت‌مندی آنها است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مسعود نصرتی شهردار این منطقه اجرای پروژه‌های توسعه‌محله ای را در افزایش بهبود کیفیت زندگی شهروندان ضروری دانست و تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه ارتقا کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایت‌مندی آنها است.

وی با بیان اینکه اجرای هر پروژه‌ در محلات با مطالعات و نظرسنجی‌های کارشناسانه از مردم ساکن در همان محلات صورت می‌گیرد؛ گفت: باتوجه به فعالیت‌های گسترده عمرانی در راستای اجرای طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در سطح شهر به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زندگی شهروندان، توجه و رسیدگی به زیرساخت های عمرانی معابر و خیابان ها می‌تواند به عنوان عاملی موثر در امر تسهیل سفرهای درون شهری نقش داشته باشد .

همچنین حمزه وطن دوست معاون فنی و عمرانی منطقه در این خصوص اعلام کرد: عملیات احداث پیاده رو در خیابان طبیعت واقع در محله دریاچه که یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان و معتمدین محلی بوده در دستور کار این معاونت قرار گرفته است. عرض پیاده رو این محور ۲/۵ متر است که در نظر داریم موزائیک کاری ویژه تردد آسوده افراد توانیاب نیز نصب شود.

وی افزود: با عنایت به تدابیر شهردار تهران مبنی بر توجه ویژه به احداث پیاده رو ها و طبق دستور شهردار منطقه مبنی بر پیگری ویژه بر انجام ‌پروژه‌های‌توسعه محله‌ای، عملیات اجرایی احداث پیاده رو در خیابان فرهیختگان واقع در شهرک شریف به طول ۲۷۰ متر و به عرض ۳/۲۵ متر و مساحت ۸۷۷ متر مربع انجام شد.

وطن دوست خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی مرمت واحداث پیاده رو در خیابان گلستان واقع در شهرک شهید باقری به طول ۳۰۰متر و به عرض ۲/۶ متر و مساحت ۷۸۰ متر مربع و عملیات احداث در خیابان زحمتکش تقاطع خیابان سرسبز در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی احداثی به طول ۱۴۰ متر و به عرض ۳/۵ متر و مساحت ۴۹۰ متر مربع در این خیابان انجام گرفت.

انتهای پیام/