۳۰۰ متر از ساخت‌وساز های غیرقانونی آناخاتون به حالت اولیه تبدیل شد
۳۰۰ متر از ساخت‌وساز های غیرقانونی آناخاتون به حالت اولیه تبدیل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از تبدیل ۳۰۰ متر از ساخت‌وساز های غیرقانونی آناخاتون به حالت اولیه خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه آناخاتون که بدون اخذ مجوزهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از تبدیل ۳۰۰ متر از ساخت‌وساز های غیرقانونی آناخاتون به حالت اولیه خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه آناخاتون که بدون اخذ مجوزهای قانونی و به صورت غیر ایمن و برخلاف اصول فنی و شهرسازی ساخته شده بودند، به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی افزود: ساخت وسازهای غیر مجاز آسیب جدی به سیمای شهری و همچنین به دلیل عدم وجود ایمنی کافی موجب به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد ضمن آنکه مامورین جلوگیری از تخلفات با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: در این عملیات بیش از ۳۰۰ متر توسط عوامل این معاونت به حالت اولیه بازگردانده شد.