آموزش سفیران طرح من شهردارم ۲ در قبله تهران کلید خورد
آموزش سفیران طرح من شهردارم ۲ در قبله تهران کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ نشست آموزشی سفیران منطقه در طرح من شهردارم ۲ با حضور ابراهیم باقری سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علی محمد متولیان سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران نواحی، و ۲٠٠ نفر از سفیران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ نشست آموزشی سفیران منطقه در طرح من شهردارم ۲ با حضور ابراهیم باقری سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علی محمد متولیان سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران نواحی، و ۲٠٠ نفر از سفیران طرح برگزار شد.

باقری سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۲٠، ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: امسال دومین سالی است که با طرح من شهردارم اجرای بودجه‌ریزی مشارکتی پیگیری می شود و منطقه ۲٠ تاکنون توانسته است با اجرای به موقع دستورالعمل اجرائی، برنامه ریزی و سازماندهی مناسبی را داشته باشد و از لحاظ تقویم پیش بینی شده، منطبق با برنامه پیش می رود و امیدواریم این اتفاق با همیاری و همدلی سفیران تا پایان طرح به همین روال ادامه پیدا کند و بیشترین جلب مشارکت شهروندان در این طرح را شاهد باشیم.

وی افزود: شرط اقناع شهروندان در مشارکت حداکثری، مطالعه و آگاهی بالای سفیران از اهداف این طرح است. در دنیای امروزی جلب مشارکت شهروندان برای مدیریت شهر خودشان ملاک عمل است و این طرح با این ایده شکل گرفته است.

باقری با بیان اینکه طرح من شهردارم با حدود ۲٠٠ نفر سفیر در منطقه آغاز می شود گفت: ۱۸۵ پروژه با حدود مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در سامانه من شهردارم۲ ثبت شده است که از این تعداد پروژه پس از نظر سنجی حداقل حدود  ۶٠ درصد آن به عنوان پروژه های سال آینده تعریف میشود و در نهایت پروژه هایی که اولویت اول شهروندان هست در سال آینده اجرایی خواهد شد.

در این نشست، متولیان کلیات اجرای دومین دوره طرح من شهردارم را تشریح کرد و افزود: طبق نظام نامه من شهردارم، ستادهای اجرایی باید ضمن اطلاع رسانی طرح به مردم و تبلیغ، ترویج آن با حضور میدانی در اماکن و فضاهای عمومی، تلاش کنند شهروندان را به مشارکت در طرح برای اجرای بودجه ریزی مشارکتی تشویق و ترغیب کنند.

حافظی رئیس برنامه و بودجه منطقه نیز ضمن تشریح نحوه ثبت رأی شهروندان در سامانه من شهردارم و کارکرد بخشهای مختلف سامانه اظهار کرد: امسال تلاش شده است زیرساخت‌های فنی مناسبی برای تسهیل اجرای  فاز نظرسنجی طرح «من شهردارم ۲» فراهم شود.

در پایان نشست، حاضرین ضمن ورود به سامانه من شهردارم و پیاده سازی عملی نظرسنجی بر اساس آموزش های صورت گرفته، پرسش ها، ابهامات و پیشنهادهای خود را مطرح و پاسخ های مربوط به آن را دریافت کردند.

انتهای پیام/