۲۶۰۰ مترطول از انهار فاقد عملکرد در معابر منطقه ۱۹ به کانیو تبدیل شد
۲۶۰۰ مترطول از انهار فاقد عملکرد در معابر منطقه ۱۹ به کانیو تبدیل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی گفت: تسهیل در رفت و آمد شهروندان، برطرف کردن نواقص معابر، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی از اهداف بهسازی شبکه معابر، حذف جداول قدیمی و فرسوده و جمع‌آوری انهار و تبدیل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی گفت: تسهیل در رفت و آمد شهروندان، برطرف کردن نواقص معابر، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی از اهداف بهسازی شبکه معابر، حذف جداول قدیمی و فرسوده و جمع‌آوری انهار و تبدیل آن به کانیو است.

این مسئول در خصوص تبدیل نهرهای فاقد عملکرد به کانیو افزود: در همین راستا، انهار فاقد کارکرد در کوچه های هفتم، نهم،دهم، دوازدهم، چهاردهم، شانزدهم و هجدهم خیابان لقمان در ناحیه دو به طول ۲ هزار و ۳۵۰ متر تبدیل به کانیو شد.

وی ادامه داد: عملیات تبدیل نهر به کانیو از سه راه شریعتی تقاطع شهید صمدی تا خیابان شهید محرمی در مسیر شرقی به غربی معبر شهید لطیفی به طول ۲۵۰ متر در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه درخصوص مرمت و بهسازی جداول و انهار به عملیات احداث ۴۰۰ متر طول نهر و جدول و اجرای ۸۰۰ متر مربع کف پوش و پیاده رو سازی در اطراف میدان جدیدالاحداث خلازیر اشاره کرد.

انتهای پیام /