مدیریت شهری کرج آماده همکاری با جامعه عشایری است
مدیریت شهری کرج آماده همکاری با جامعه عشایری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود محمدی، عصر امروز در همایش گرامیداشت روز شهر، روستا و عشایر که در محل تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، ضمن تبریک روز شهر، روستا و عشایر در خصوص کمک مدیریت شهری از عشایران، گفت: کمکی که مدیریت شهری می‌تواند به عشایران کند استفاده از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود محمدی، عصر امروز در همایش گرامیداشت روز شهر، روستا و عشایر که در محل تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، ضمن تبریک روز شهر، روستا و عشایر در خصوص کمک مدیریت شهری از عشایران، گفت: کمکی که مدیریت شهری می‌تواند به عشایران کند استفاده از ظرفیت‌های مشاغل خانگی و عرضه آنها در مراکز تفریحی و گردشگری شهر است که در این راستا آماده همکاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در ابتدا ابلاغ قانون بند «ت» _تبصره ۶ حدود ۴ هزار پرونده را مورد بررسی قرار دادیم، افزود: درحال حاضر هزار میلیارد فیش صادر شده اما متأسفانه انتظاری که داشتیم برآورده نشده چرا که با دو مشکل مواجه هستیم اولین مشکل اینکه خیلی از املاک قولنامه‌ای هستند و دومین معضل نحوه پرداخت است.

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: یکی از مشکلات دیگر که با آن مواجه هستیم، بحث صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای است که در این خصوص مراجعه زیادی هم وجود دارد.

شورای کرج هم خواستار انتزاع فردیس از کرج است

وی اشاره‌ای به انتزاع فردیس از کرج کرد و افزود: موضوعات حقوقی همچنان پابرجاست که امیدواریم طی جلساتی که برگزار می‌شود این مشکل برطرف شود.

محمدی با بیان اینکه ۲۲ ماه از دوره ششم شورای اسلامی شهر باقی مانده، ادامه داد: در ابتدای سال پروژه‌ها را اولویت بندی کردیم و ۳۲ اولویت شهری کرج در کوتاه مدت، میان مدت و انتها شورا را به شهرداری ابلاغ کردیم.

وی افزود: اگر شوراها بتوانند در خصوص بحث متمم بودجه ۱۴۰۲ اقدام کنند و هر شهر حداقل ۱۰ پروژه اولویت دار معرفی کنند با حمایت استاندار می‌توانیم مسیر توسعه شهری و رفع چالش زیرساختی را پیش ببریم.