آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی خدمات شهری در ۱۵ نقطه آبگیر منطقه ۸
آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی خدمات شهری در ۱۵ نقطه آبگیر منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ همزمان با بارش نزولات آسمانی، عوامل اجرایی خدمات شهری با ۶۰ نفر از نیروها در ۱۵ نقطه آبگیر و پرتردد منطقه در آماده باش کامل هستند. محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۸ همزمان با بارش نزولات آسمانی، عوامل اجرایی خدمات شهری با ۶۰ نفر از نیروها در ۱۵ نقطه آبگیر و پرتردد منطقه در آماده باش کامل هستند.

محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان این مطلب که پیش از این نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آبگرفتگی و آب ماندگی‌ها انجام شده است، گفت: با انجام لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته و هدایت آب های سطحی به صورت روزانه، تمام تمهیدات و تدابیر اجرایی برای مدیریت بارش ها با هدف تسهیل رفت و آمد در معابر پیش بینی شده است و عوامل اجرایی این معاونت در تلاش هستند هرگونه آبگرفتگی در معابر را جهت تردد آسان خودروها و رضایت شهروندان مرتفع کنند.

گفتنی است؛ شهروندان می توانند در طول شبانه روز و در ارتباط با سامانه نظارتی ۱۳۷ مشکلات مربوط به آبگرفتگی های احتمالی را به مدیریت شهری گزارش کنند تا کمترین زمان به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/