«۱۷ همت» در بودجه گم نشده؛ تاخیر در ثبت سامانه داشته است
«۱۷ همت» در بودجه گم نشده؛ تاخیر در ثبت سامانه داشته است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، امروز- یکشنبه نوزدهم آذرماه ۱۴۰۲- در حالی یکصد و نود و نهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، آغاز   شد که در این جلسه  اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، به ادامه ارائه گزارش عملکرد شش ماهه تبصره های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران می‌پردازند. خودروسازان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، امروز- یکشنبه نوزدهم آذرماه ۱۴۰۲- در حالی یکصد و نود و نهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، آغاز   شد که در این جلسه  اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، به ادامه ارائه گزارش عملکرد شش ماهه تبصره های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران می‌پردازند.

خودروسازان داخلی نتوانستند اتوبوس‌های مورد نیاز شهرداری را تامین کنند

در ادامه مهدی چمران در جمع خبرنگاران حاضر و با اشاره به کاهش تعداد اتوبوس‌های تولید داخل در قرارداد منعقد شده با مدیریت شهری از سه هزار به دو هزار و ۵۰۰ دستگاه، یادآور شد: فکر نمی‌کنیم حتی میزان تامین به دو هزار اتوبوس نیز برسد. متاسفانه خودروسازان نتوانستند اتوبوس‌های مورد نیاز را تحویل دهند.

کدام نیروگاه‌ها در سال۱۴۰۱ مازوت‌سوزی داشتند؟

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اسامی نیروگاه‌هایی را که در سال ۱۴۰۱ مازوت‌سوزی داشته‌اند، اعلام کرد و ادامه داد: اسامی و تناژ مصرف مازوت  ۱۴ نیروگاه موجود است، این نیروگاه‌ها که در سال ۱۴۰۱ مازوت سوزی انجام داده اند، اگر امسال از این اقدام خودداری کنند، از آنها تقدیر خواهیم کرد.

افزایش حقوق بازنشستگان نیازمند مصوبه شوراست

ناصر امانی رئیس کمیته منابع انسانی و تشریفات شورای اسلامی شهر تهران گفت:ما ۲۱ نفر عضو شورا با ترمیم حقوق موافقیم لذا انتظار داریم که ترمیم حقوق در سال جاری انجام شود و کارکنان شهرداری و سازمان آتش نشانی از این وضعیت نجات پیدا کنند.

وی ادامه داد: ضریب ریالی جدول حقوق مستخدمین ثابت معادل ضریب ریالی حقوق مستخدمین مشمول قانون استخدام کشوری است و باید با تصویب و تأیید شورا انجام شود.

 ۱۷ هزار میلیارد تومان در بودجه گم نشده؛ در سامانه ثبت نشده است

حبیب کاشانی خزانه‌دار شورا با اشاره به سوء برداشت در خصوص ۱۷ هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری تهران گفت: این مبلغ گم نشده بلکه به ثبت نرسیده است. موضوع این است که راهبری سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه به گونه ای است که تا مبالغ را ثبت کنند، زمان بر خواهد بود.

عملکرد شهرداری‌ها در اصلاح تقاطع قابل تقدیر است

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش شهرداری تهران برای اجرای تقاطع‌ها و اصلاح آنها اقدامی مثبت است و با بهره برداری از پروژه زیرگذر کوهک و راست گرد گل‌ها به اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان مسیر شهروندان نیز به میزان ۲۱ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

در حال تکمیل…