برگزاری نخستین جلسه کمیته انضباطی تاکسیرانی منطقه ۱۴
برگزاری نخستین جلسه کمیته انضباطی تاکسیرانی منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مهدی وارسته معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: در این جلسه نسبت مسائل کلی انظباطی و شیوه برخورد با تخلفات تاکسیرانان درخصوص دریافت کرایه مازاد و دیگر شکایات مردمی رسیدگی و صدور رای انجام شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مهدی وارسته معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: در این جلسه نسبت مسائل کلی انظباطی و شیوه برخورد با تخلفات تاکسیرانان درخصوص دریافت کرایه مازاد و دیگر شکایات مردمی رسیدگی و صدور رای انجام شد.

وارسته با اشاره به رسیدگی به ۳۱ پرونده شکایات مردمی و عدم فعالیت تاکسیرانان متخلف یاداور شد: در این هم اندیشی که با حضور مدیر پهنه شرق سازمان تاکسیرانی تهران، مدیران و نمایندگان تاکسیرانی منطقه ۱۴ و مدیرعامل یک شرکت تاکسیرانی برگزار شد، تبادل نظر درخصوص ارائه خدمت کیفی و مورد رضایت شهروندان در این حوزه حمل و نقل عمومی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی و برگزاری دوره های آموزشی به تاکسیرانان صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در هرزمان برا ی ارائه پیشنهادات و نطقه نظرات و یا درج شکایت از تاکسیرانان می توانند با سامانه نظارتی ۱۳۷ + ارتباط بگیرند؛ طی برنامه ریزی صورت گرفته تلاش بر این است در کوتاهترین زمان به درخواست مردمی رسیدگی شود.

انتهای پیام/