شهرداری مشهد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز قاطعانه برخورد کند
شهرداری مشهد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز قاطعانه برخورد کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز_ سه‌شنبه دوم اسفند_ با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد و پاسخگویی به تعدادی از تماس‌های شهروندان این کلان‌شهر اظهار کرد: حفظ ارتباط مستقیم با مردم و رفع مشکلات آن‌ها، دغدغه اصلی شورای ششم است. وی ادامه داد: یکی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز_ سه‌شنبه دوم اسفند_ با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد و پاسخگویی به تعدادی از تماس‌های شهروندان این کلان‌شهر اظهار کرد: حفظ ارتباط مستقیم با مردم و رفع مشکلات آن‌ها، دغدغه اصلی شورای ششم است.

وی ادامه داد: یکی از درخواست‌های پرتعداد و مهم شهروندان، قاطعیت در برخورد با ساخت‌وسازهای غیر مجاز بود که مسئله بسیار مهمی است و باید در این حوزه اهتمام ویژه از سوی شهرداری انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تعدادی از این ساختمان‌ها که بدون مجوز ساخته شده‌اند، بدون اسکلت است و بی‌شک چنین بنایی حتی در برابر زلزله سه ریشتری هم مقاوم نخواهد بود.

وی اضافه کرد: رسیدگی به این مسئله بسیار مهم و ضروری است چرا که با سلامت و جان مردم در ارتباط است و شهرداری باید قاطعانه و حتی در مواردی که لازم است از طریق حکم دادستانی با ساخت‌وسازهای بدون مجوز و غیراستاندارد برخورد کند.

موحدیان افزود: یکی دیگر از گلایه‌های پر تکرار شهروندان از سازمان اتوبوسرانی است و شهروندان از سرفاصله طولانی خطوط اتوبوسرانی رضایت کافی نداشتند و حس وظیفه‌شناسی نسبت به شهر و دغدغه داشتن شهروندان نسبت رفع مشکلات، قابل تقدیر و ارزشمند است و وظیفه ما را به عنوان نماینده‌های مردم سنگین‌تر می‌کند.