گلباران مزار شهدای ارامنه در منطقه ۱۵
گلباران مزار شهدای ارامنه در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به شهدای ادیان توحیدی در آرامستان ارامنه تهران با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون ایثار و ازخودگذشتگی  شهدا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به شهدای ادیان توحیدی در آرامستان ارامنه تهران با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون ایثار و ازخودگذشتگی  شهدا از جمله شهدای ارامنه است.

شیری با اشاره به اینکه ۱۱۴ شهید مسیحی در آرامستان ارامنه منطقه ۱۵ آرمیده اند، افزود: جان‌فشانی شهدای ارامنه از ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی و ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه افتخار می کنیم در فضایی نفس می کشیم که به بوی شهدا معطر است، اظهار امیدواری کرد که شهدا در روز جزا و حساب ما را شفاعت کنند.

زوریک قاراپتیان مدیر شورای خلیفه گری ارامنه تهران نیز ضمن خوش آمدگویی و ‌تقدیر و پیگیری شهردار منطقه جهت رفع مشکلات آرامستان گفت : از توجه و فعالیت های انجام شده در آرامستان ارامنه توسط شهرداری منطقه ۱۵ سپاسگزار هستیم.

قاراپتیان افزود: ارامنه نیز همچون دیگر هموطنان با آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از میهن به پا خواستن و راهی میدان جنگ شدند و ۱۱۴ شهید را تقدیم کشور کردند.

 کاشت ۱۱۰ اصله درخت زیتون و اقاقیا، ۴۰۰ بوته درختچه نسترن، رز و طاووسی رنگ آمیزی سایه بان، نیمکت، نرده، پایه چراغ و سطل زباله به حجم ۷۵۰ مربع به منظور بهسازی محوطه آرامستان از جمله اقدامات شهرداری منطقه بود که انجام شد.

انتهای پیام/