گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی در منطقه ۲۰ برگزار شد
گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی در منطقه ۲۰ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی شهردار این منطقه با همراهی معاونین و مدیران شهری، به منظور تقدیر از خدمات شبانه روزی آتش نشانان، ضمن حضور در ایستگاه شماره ۱۴ آتش نشانی در محله دولت آباد، با خانواده شهید رضا شفیعی دیدار کردند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی شهردار این منطقه با همراهی معاونین و مدیران شهری، به منظور تقدیر از خدمات شبانه روزی آتش نشانان، ضمن حضور در ایستگاه شماره ۱۴ آتش نشانی در محله دولت آباد، با خانواده شهید رضا شفیعی دیدار کردند.

شنگی ضمن تبریک روز آتش نشان و قرائت فاتحه برای روح پرفتوح شهید رضا شفیعی از شهدای جان فشان آتش نشان با بیان اینکه مسئولیت پذیری، شجاعت و ایثار از ویژگی های خاص آتش نشانان است، گفت: شغل آتش نشانی کاری پرخطر و مسئولیت پذیر است و ایمنی و امنیت هموطنان به ویژه در مواقع بحرانی و بروز حوادث مدیون زحمات بی منت آتش نشانان است.

در حاشیه این دیدار به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضا شفیعی، ضمن سرودن شعر توسط کودکان پیش دبستان سرای محله شهادت، از پدر و مادر گرامی این شهید تقدیر به عمل آمد.

در پایان به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشان با اهداء شاخه های گل از خدمات پرسنل خدوم این ایستگاه قدردانی شد.

انتهای پیام/