گفتمان‌سازی؛ لازمه پیشرفت کشور/ توسعه گفتمان مسئولیت اجتماعی در واحدهای صنعتی منطقه ۲۱ ستودنی است
گفتمان‌سازی؛ لازمه پیشرفت کشور/ توسعه گفتمان مسئولیت اجتماعی در واحدهای صنعتی منطقه ۲۱ ستودنی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در نشستی که با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت، شهردار منطقه ۲۱ و جمعی از مدیران ارتباطی صنایع واقع در منطقه به میزبانی شرکت سازه گستر سایپا برگزار شد؛ “احسان آقایی ملایری” مشاور وزیر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در نشستی که با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت، شهردار منطقه ۲۱ و جمعی از مدیران ارتباطی صنایع واقع در منطقه به میزبانی شرکت سازه گستر سایپا برگزار شد؛ “احسان آقایی ملایری” مشاور وزیر و رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه منطقه ۲۱ مهد صنایع بزرگ در کشور است گفت: هدف ما در وزارت صمت درنظر گرفتن منافع تولید کننده و مصرف کننده است، با مشارکت در اقتصاد کشور ثبات در کسب و کار اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها فعالان حوزه ارتباطات صنایع هستند، بیان کرد: اگر قرار است اقتصاد کشورمان را حل کنیم و جوان سازی جمعیت صورت پذیرد، باید گفتمان‌سازی کنیم تا پیشرفت و موفقیت را در کشورمان ببینم.

“محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ نیز در این نشست گفت: برگزاری نشست های دوره ای مدیران ارتباطی در منطقه اتفاق خوب و مهمی است که اثربخشی دوچندان به فعالیت های روابط عمومی های صنایع در منطقه می دهد. افق منطقه ۲۱ به سمت خود محوری و همراه شدن با صنایع پاک و نوآور و نمونه شدن منطقه با امکانات مناسب برای پرسنل است.

“فرشید اسحاقی” مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های مشارکتی شهرداری تهران افزود: دادن نقش بیشتر به مردم در اداره امور شهر همچون طرح “من شهردارم” می تواند به عنوان یک ابزار مهم در تحقق حق و تکلیف شهروندان به کار آید که لازم است موضوع مشارکت مردم از شکل صوری و محدود، تبعی و آمرانه خارج شده و یک هویت واقعی و عینی در جامعه پیدا بکند که اگر این اتفاق بیافتد، طبیعتاً مردم می‌ توانند مشارکت بیشتری را برای به دست آوردن آنچه به عنوان حقوق شهروندی است داشته باشند.

وی در ادامه گفت: بخش های ارتباطی، اجتماعی، رسانه ای و فرهنگی و حتی خدماتی در مدیریت شهری وظیفه بس مهم در تحقق “حق و تکلیف” شهروندی دارند که باید با برنامه ریزی هدفمند در این حوزه، گامی مهم در گره گشایی از مشکلات زندگی شهری از یک سو و کاهش مشکلات مدیریت شهری در اداره امور شهر بردارند.

“سیدرضا جمشیدی” رییس انجمن ملی مسولیت اجتماعی ایران نیز در ادامه با بیان معنی مسئولیت اجتماعی (CSR) گفت: از دو نگاه می توان مسئولیت اجتماعی را بیان کرد؛ نگاه بازاریابان و بازاریابی به حوزه مسئولیت اجتماعی و برقراری روابط با جامعه و ذینفعان تا توسعه دامنه همکاری صورت پذیرد.

وی در ادامه گفت: جایگاه روابط عمومی در مسئولیت اجتماعی برقراری ارتباط درون سازمان با بیرون سازمان است. مسئولیت اجتماعی در راستای شناخت نقاط ضعف و قوت سازمان است تا آسیب شناسی صورت پذیرد و در مرحله اول ترمیم و در مرحله دوم جلوگیری از این آسیب شود.

در پایان این نشست از فعالیت های “مسعود جعفری” مدیرعامل شرکت ایروف ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی و بحث اجرای طرح خیابان مشارکتی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/