مرکز فرهنگی-هنری سرای محله کوهسار راه‌اندازی شد
مرکز فرهنگی-هنری سرای محله کوهسار راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: مرکز فرهنگی-هنری سرای محله کوهسار(هزار سنگ) با حضور شهردار منطقه، مدیر اداره اجتماعی ناحیه دو و مدیر ستاد مشارکت های اجتماعی منطقه، نخبگان و معتمدین محلی همزمان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار داشت: مرکز فرهنگی-هنری سرای محله کوهسار(هزار سنگ) با حضور شهردار منطقه، مدیر اداره اجتماعی ناحیه دو و مدیر ستاد مشارکت های اجتماعی منطقه، نخبگان و معتمدین محلی همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) با هدف برپایی جلسات آموزشی و گردهمایی های ادبی و هنری راه اندازی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سرای محله کوهسار برای مدتی غیر فعال بود، عملیات بازسازی آن به صورت کامل به همراه نقاشی محیط داخلی و بیرونی، ساماندهی آبدارخانه، تجهیز سیستم های رایانه ای، کافه کتاب و .‌.. انجام شد.

رودکی تصریح کرد: مرکز فرهنگی-هنری این سرای محله با مدیریت استاد نرگس فولادلو نویسنده ۱۳۰ جلد کتاب در زمینه خودشناسی، تربیتی و کارآفرینی و… و به همت هیات امنای این محله راه اندازی شد.

انتهای پیام/