کودکان محله هرندی بادبادک های خود را به پرواز درمی‌آورند
کودکان محله هرندی بادبادک های خود را به پرواز درمی‌آورند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به شعار روز هوای پاک که «هوای پاک، مسئول پاسخگو، شهروند مسئول» نامگذاری شده،از ویژه برنامه های منطقه در این هفته خبر داد. شهردار منطقه۱۲ افزود: در راستای شعار مذکور و به منظور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اشاره به شعار روز هوای پاک که «هوای پاک، مسئول پاسخگو، شهروند مسئول» نامگذاری شده،از ویژه برنامه های منطقه در این هفته خبر داد.

شهردار منطقه۱۲ افزود: در راستای شعار مذکور و به منظور بالا بردن آگاهی افراد جامعه پیرامون اثرات آلودگی هوا، اطلاع رسانی و ارائه توصیه های بهداشتی در مواجه با شرایط ناسالم آلودگی هوا و با هدف جلب مشارکت عموم مردم برنامه های آموزشی_ فرهنگی با رویکرد حفظ محیط زیست در این منطقه برگزار شد.

رکابزنی ۱۰ دوچرخه سوار به طور نمادین با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری تهران و حلیا سادات حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهری، کارگاه های آموزشی در سرای محله آبشار و خانه فرهنگ بهشت، نصب ۶ بنر پرتابلی حاوی مضامین هوای پاک،برگزاری لیگ رقابتی همیار محیط زیست و…از جمله برنامه های اجرا شده در منطقه ۱۲ در هفته هوای پاک بود.

هدف اصلی این برنامه‌ها گسترش و ارتقا مشارکت مردمی در کاهش آلودگی هوا و اطلاع‌رسانی به مردم در سطوح مختلف و ایجاد حساسیت در بین آن‌ها نسبت به موضوع آلودگی هوا و نقش‌آفرینی تمامی دستگاه‌ها در اجرای قانون «هوای پاک» است.

انتهای پیام/