شناسایی و اولویت‌بندی وضعیت مدارس در منطقه ۱۳
شناسایی و اولویت‌بندی وضعیت مدارس در منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، طرح شهردار مدرسه را فرصتی بزرگ برای کشف مدیران متعهد، متخصص، مسئولیت‌پذیر و آشنا به حقوق و وظایف خود برای اداره آینده کشور دانست و افزود:  سنت و تفکر مشارکت باید از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، طرح شهردار مدرسه را فرصتی بزرگ برای کشف مدیران متعهد، متخصص، مسئولیت‌پذیر و آشنا به حقوق و وظایف خود برای اداره آینده کشور دانست و افزود:  سنت و تفکر مشارکت باید از دوران کودکی و نوجوانی به افراد آموزش داده شود تا در جامعه و زندگی موثرتر و سودمندتر باشند.  

وی، شناسایی و اولویت بندی وضعیت پیرامون مدرسه، شناسایی و اولویت بندی نیازهای مدرسه، انتخاب ۵ نفر به عنوان معاونان شهردار مدرسه، جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان در برنامه های طرح شهردار مدرسه و انتخاب دبیر مجمع و رابط طرح از فعالیت های شهردار مدرسه عنوان کرد.  

علی‌احمدی با اشاره به برگزاری اولین مجمع شهرداران مدارس این منطقه گفت: پس از انتخاب شهرداران مدارس، رویداد اولین مجمع  دانش آموزان برگزار و آنها  با وظایف و مسئولیت های خود آشنا  شدند.  

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: در این گردهمایی مقرر شد این جلسه به صورت ماهانه با مدیریت آموزش و پرورش و با حضور مسئولان منطقه ای در جهت بررسی انجام مصوبات و طرح سایر مشکلات برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مجمع، انتخابات دبیر شهرداران مدرسه برگزار و  از بین پنج نامزد این طرح،   شهرداران مدرسه راه زینب و حجاب به عنوان دبیر مجمع شهرداران مدارس و رابط طرح انتخاب شدند که به اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران جهت فعالیت های مرتبط معرفی می شوند.

انتهای پیام/