تبدیل به حالت اولیه ساخت و ساز های غیرمجاز در آناخاتون و اوغلی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز
تبدیل به حالت اولیه ساخت و ساز های غیرمجاز در آناخاتون و اوغلی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تبریز از تبدیل به حالت اولیه ساخت و ساز غیرقانونی در دو منطقه آناخاتون و اوغلی خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه آناخاتون و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تبریز از تبدیل به حالت اولیه ساخت و ساز غیرقانونی در دو منطقه آناخاتون و اوغلی خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه آناخاتون و اوغلی که بدون اخذ مجوزهای قانونی و به صورت غیر ایمن و برخلاف اصول فنی و شهرسازی ساخته شده بودند، به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی افزود: این عملیات با هدف مبارزه با فساد در شهرسازی، صیانت از حق و حقوق شهرداری و همچنین حقوق شهروندی با دستور قضائی و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، تخریب شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: ساخت وسازهای غیر مجاز آسیب جدی به سیمای شهری و همچنین به دلیل عدم وجود ایمنی کافی موجب به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد ضمن آنکه مامورین جلوگیری از تخلفات با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.