کسب ۲ مدال توسط ورزشکاران منطقه ۱۵ در مسابقات قهرمان‌شهر
کسب ۲ مدال توسط ورزشکاران منطقه ۱۵ در مسابقات قهرمان‌شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر از کسب ۲ مدال رنگین دیگر در مسابقات قهرمان شهر برای باب الرضای تهران  خبر داد وگفت: برگزاری مسابقات ورزشی، فرصت را برای شناسایی افراد مستعد در رشته های مختلف مهیا می کند. وی افزود: به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر از کسب ۲ مدال رنگین دیگر در مسابقات قهرمان شهر برای باب الرضای تهران  خبر داد وگفت: برگزاری مسابقات ورزشی، فرصت را برای شناسایی افراد مستعد در رشته های مختلف مهیا می کند.

وی افزود: به همین منظور مرحله نهایی مسابقات قهرمان شهر ۲ در بخش آقایان با حضور ورزشکاران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سالن مجموعه ورزشی شهید شفیع پور برگزار شد که ورزشکاران تنیس روی میز منطقه ۱۵ با کسب مدال طلا توسط امیرحسین ترابی و مدال نقره توسط امیرحسین موسی خواه توانست بار دیگر خوش بدرخشد و افتخاری دیگر برای باب الرضای تهران بیافریند.

مالمیر با اشاره به حضور موفق تیم اعزامی منطقه در مسابقات قهرمان شهر ٢ شهر تهران گفت: ۲۳۰ ورزشکار منطقه ۱۵ در دو بخش بانوان و آقایان به این دوره از مسابقات راه یافتند و خوشبختانه شاهد موفقیت و مدال آوری ورزشکاران باب الرضای تهران در این رویداد بزرگ ورزشی پایتخت هستیم.

انتهای پیام/