شفافیت مالی اولویت کاری شهرداری منطقه ۱۰ است/ تسویه ۲۰۰ میلیارد بدهی سنواتی منطقه ۱۰ در یک سال
شفافیت مالی اولویت کاری شهرداری منطقه ۱۰ است/ تسویه ۲۰۰ میلیارد بدهی سنواتی منطقه ۱۰ در یک سال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی ‌اخ‌الصنایع» در نشست صمیمانه با مدیران و پرسنل معاونت‌ مالی و اقتصادی منطقه که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد، پای صحبت‌ها و دغدغه‌های کارکنان نشست و با آنها گفتگو کرد. شهردار منطقه ۱۰ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی ‌اخ‌الصنایع» در نشست صمیمانه با مدیران و پرسنل معاونت‌ مالی و اقتصادی منطقه که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد، پای صحبت‌ها و دغدغه‌های کارکنان نشست و با آنها گفتگو کرد.

شهردار منطقه ۱۰ ضمن قدردانی از زحمات پرسنل این معاونت گفت: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی کلید نمی‌خورد مگر آنکه معاونت مالی و اقتصادی حضوری فعال داشته باشد. پیش شرط شروع تمام پروژه‌ها انضباطی است که در حوزه مالی و اقتصادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: سال گذشته مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ را با یک زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم که اکنون بعد از گذشت یکسال به همت و تلاش شما بزرگواران این بدهی سنواتی در حال تسویه و به ۱۳ میلیارد تومان رسیده است.

اخ‌الصنایع با اشاره به راه‌اندازی اتاق اسناد در منطقه بیان کرد: با راه‌اندازی اتاق اسناد تعداد فاینانس ها و درخواست ها مشخص است و سندی در این بین گم نمی‌شود و تمام این اسناد و اقدامات به صورت شفاف پیگیری می‌شود و در حقیقت شفافیت در این منطقه در اوج خود است و این نظمی است که با همت شما در معاونت مالی و اقتصادی حاکم شده است.

وی با بیان اینکه توسعه محله‌ای منطقه ۱۰ ضروری است و با همراهی شهرداری تهران در رایزنی با شورای شهر تهران موفق شدیم بودجه آن را برای سال پیشرو افزایش دهیم، افزود: امسال برای توسعه محله‌ای نسبت به سال قبل سه درصد افزایش بودجه داشتیم و سال آینده حدود ۳۰ درصد بیش از امسال اعتبار توسعه محله‌ای خواهیم داشت.

‌شهردار منطقه ۱۰ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمام این اقدامات برای ارایه خدمات مطلوب‌تر به شهر و شهروندان است، جلب رضایت مردم و تشهیل دسترسی به خدمات شهری هدف اصلی ماست.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این جلسه ارتقای خدمت مؤثر، ایجاد حس همدلی و همکاری بیشتر بین کارکنان و مدیران است، مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ همانند قطار در حال حرکتی است که حدود ۷۰۰ سرنشین دارد و نباید در کنار اقداماتی که برای شهر و شهروندان انجام می‌دهیم از نیازها و خواسته‌های آنها غافل شویم.

در این جلسه تمام پرسنل معاونت‌ مالی و اقتصادی به بیان پیشنهادات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه خود پرداختند.

انتهای پیام/