لزوم ساماندهی پهنه صنعتی شمال منطقه ۲۰/طرح بازآفرینی خیابان فداییان اسلام تایید شد
لزوم ساماندهی پهنه صنعتی شمال منطقه ۲۰/طرح بازآفرینی خیابان فداییان اسلام تایید شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخورد ناشایست با برخی شهروندان فلات شرقی ایران در شهر تهران، اظهار کرد: از رسانه ها به عنوان چشم بیدار جامعه تقاضا می شود با چنین موضوعی با صدق […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، نرجس سلیمانی در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخورد ناشایست با برخی شهروندان فلات شرقی ایران در شهر تهران، اظهار کرد: از رسانه ها به عنوان چشم بیدار جامعه تقاضا می شود با چنین موضوعی با صدق بیان برخورد کنند چراکه چنین برخوردی در شأن کلانشهر الگوی جهان اسلام نیست.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان برای مشکلات ایجاد شده در مترو، خاطرنشان کرد: باید در راستای تأمین قطعات و فروش بلیط، شرایط به گونه ای فراهم شود که بروز اختلال در مترو به حداقل برسد.

زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت ساماندهی پهنه صنعتی شمال منطقه ۲۰ اظهار کرد: مقرر شد کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج به صورت دقیق تر موارد را بررسی و پیشنهادات جدید را مطرح کند و ۲۵۰ هکتار باید به طرح قبلی اضافه شود.

وی با بیان اینکه طرح ۴۵۰ هکتاری در این زمینه باید تهیه و در شورا ارائه شود، تصریح کرد: شورای عالی معماری و شهرسازی طرح بازآفرینی خیابان فداییان اسلام بر مبنای ایجاد مراکز تجاری، فضاهای سبز، پارکینگ و مواردی از این قبیل را در شهر ری تصویب کرده است. این منطقه طرح یکپارچه ای برای ساماندهی نداشته و به عرصه ای بی دفاع و ناکارآمد تبدیل شده است.

شمس احسان تأکید کرد: از شهردار تهران تقاضا داریم که نسبت به تصمیم گیری جدی در چارچوب برنامه اجرایی منسجم اقدام کند و پاسخ را در قالب گزارشی مستند ارائه دهد.

انتهای پیام/