دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده شهیدان والامقام «تقی ابراهیم پور دخائی» و «رسول حیدری»
دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده شهیدان والامقام «تقی ابراهیم پور دخائی» و «رسول حیدری»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده شهیدان والامقام تقی ابراهیم پور دخائی و رسول حیدری دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده شهیدان والامقام تقی ابراهیم پور دخائی و رسول حیدری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام تقی ابراهیم پور دخائی و رسول حیدری دیدار و گفتگو کرد.

زارعی در این دیدارها ضمن قرائت فاتحه به روح این شهیدان ارجمند، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان کرد و افزود: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، باشیم.

وی ادامه داد: راه شهدا همچنان مستدام و پر رهرو است و وظیفه همه ما این است در خدمت شهدا باشیم و نام و یاد این شهدا را زنده نگه داشته تا بتوانیم قسمتی از وظیفه خود را در قبال شهدا بخوبی انجام دهیم.

در پایان این دیدارها، شهردار منطقه ۱۰ با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهید والامقام تقی ابراهیم پور دخائی و رسول حیدری قدردانی کرد.