افزایش ۴ برابری بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز
افزایش ۴ برابری بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از افزایش ۴ برابری بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی در جلسه ای با حضور معاونان و مدیران منطقه، روند اجرای پروژه‌های قابل افتتاح در سال جاری، روند استعلام‌ها و مناقصات پروژه‌ها،  مطالعات و طراحی پروژه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از افزایش ۴ برابری بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در جلسه ای با حضور معاونان و مدیران منطقه، روند اجرای پروژه‌های قابل افتتاح در سال جاری، روند استعلام‌ها و مناقصات پروژه‌ها،  مطالعات و طراحی پروژه‌های بودجه سال جاری را پیگیری کرد.

زارعی در این جلسه با بیان اینکه درآمد پایدار یکی از مهمترین مباحث در شهرداری  تبریز است از افزایش ۴ برابری بودجه عمرانی منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: منطقه ۱۰ دارای پتانسیل های بالایی جهت اجرای پروژه های عمرانی که در بودجه پیش بینی شده است می باشد و هم اکنون نیز بسیاری از این پروژه ها با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است و با اهتمام جدی جهت به ثمر رساندن آنها تلاش می کنیم.

وی مدیریت و برنامه‌ریزی را از برنامه‌های اساسی حرکت به سمت پیشرفت اجرایی کردن پروژه‌ها برشمرد و افزود: با توجه با میزان بالای پروژهای عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری باید با مدیریت و همراهی تنگاتنگ و هماهنگی و تعامل لازم در بخش‌های مختلف پروژه‌ها را عملیاتی کنیم.

شهردار منطقه ۱۰در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم اجرای هر چه سریعتر پروژه‌های عمرانی سال جاری علی الخصوص در حوزه آسفالت، پروژه‌های مسیرگشایی، سالن‌های وزرشی، بهسازی و اجرای پیاده راه‌ها، پروژهای پارک‌های محله‌ای پروژه هدایت و دفع آبهای سطحی و … تاکید کرد.