پیشگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز اولویت اصلی شهرداری منطقه ۱۰
پیشگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز اولویت اصلی شهرداری منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز را از اولویت‌های اصلی شهرداری منطقه عنوان کرد. به گزارش شهریار، موسی زارعی در جلسه شورای معاونان منطقه با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه ۱۰ با نظارت جدی و قوی به دنبال کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز است، گفت: پیشگیری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز را از اولویت‌های اصلی شهرداری منطقه عنوان کرد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در جلسه شورای معاونان منطقه با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه ۱۰ با نظارت جدی و قوی به دنبال کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز است، گفتپیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز با آگاه سازی های مستمر شهرداری، اجرای قوانین و فراهم سازی زمینه برای تغییر رویکرد شهروندان و افزایش تمایل به اخذ مجوز با هدف حفظ جان و مال شهروندان انجام می شود.

وی ادامه داد: در این راستا با تلاش های صورت گرفته درخواست مجوز در این منطقه نسبت به سال گذشته افزایش یافته که این مهم نشان از نتیجه بخش بودن اقدامات شهرداری منطقه برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز دارد.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه این منطقه تلاش دارد با سیاست های همه جانبه، ساخت و سازهای غیرمجاز را به حداقل ترین میزان ممکن کاهش دهد افزود: در صورتی که شرکت های خدمات رسان مانند شرکت آب، برق، گاز و مخابرات به ساختمان‌هایی که غیرمجاز ساخته شده‌اند، خدمات ارائه ندهند، کم‌تر کسی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کند، چرا که کسی به سراغ واحد بدون انشعاب و بدون امکانات نمی‌رود.

زارعی افزود: با برنامه ریزی دقیق و صحیح و گشت‌های نظارتی معاونت خدمات شهری منطقه، به طور مستمر و به صورت محسوس و نامحسوس در منطقه این مهم با جدیت و شبانه روزی از سوی مسئولان ذیربط به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری پیگیری می‌شود و امید است شاهد هیچ گونه تخلف و ساخت ساز غیرمجاز در سطح منطقه نباشیم.