پیشرفت ۹۵ درصدی احداث پارکینگ روباز شهید علیخانی منطقه ۱۲ اصفهان
پیشرفت ۹۵ درصدی احداث پارکینگ روباز شهید علیخانی منطقه ۱۲ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه احداث پارکینگ روباز شهید علیخانی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدت اجرای این پروژه ۵ ماه بوده و مبلغ تملک و اجرای آن ۴۰۰ میلیارد ریال است. وی با بیان اینکه در اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه احداث پارکینگ روباز شهید علیخانی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدت اجرای این پروژه ۵ ماه بوده و مبلغ تملک و اجرای آن ۴۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه به طول ۲۰۰ متر نیز نرده‌گذاری انجام شده است، افزود: مساحت این پارکینگ ۴۵۰۰ متر مربع و دارای ظرفیت پارک ۱۵۰ خودرو است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پارکینگ در نزدیکی خیابان مطهری، یکی از مراکز اصلی تجاری و خرید شهروندان و ایستگاه متروی شهید علیخانی به‌عنوان یکی از بزرگترین و پرترددترین ایستگاه‌های متروی شهر اصفهان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این پارکینگ گام مؤثری در خدمت به شهروندان و تسهیل در عبور و مرور خیابان مطهری برداشته خواهد شد.