پیشرفت ۹٠ درصدی بازارچه میوه و تره بار خیابان آستانه در منطقه ۲٠
پیشرفت ۹٠ درصدی بازارچه میوه و تره بار خیابان آستانه در منطقه ۲٠

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی گفت: در راستای تحقق طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر و احداث بازاچه های میوه و تره بار و به منظور رفاه حال شهروندان، زمین جهت احداث بازارچه میوه و تره بار خیابان آستانه تحویل سازمان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی گفت: در راستای تحقق طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر و احداث بازاچه های میوه و تره بار و به منظور رفاه حال شهروندان، زمین جهت احداث بازارچه میوه و تره بار خیابان آستانه تحویل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گردیده و توسط سازمان فوق با پیشرفت ۹٠ درصدی در حال اجراست و پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

شنگی افزود: منطقه ۲۰ از ابتدای سال ۱۴۰۱ و حسب دستور شهردار تهران مبنی بر افزایش میادین میوه و تره بار در مناطق و محلات نسبت به واگذاری ۷ زمین به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اقدام کرده است.

وی ادامه داد: بازار های میوه و تره بار شهید عاصی تهرانی و شهید غیوری در سال جاری به بهره برداری رسید و عملیات عمرانی زیرسازی و دیوارکشی بازار واقع در شهرک علائین خیابان سیدالشهدا در حال اجرا است.

شنگی اضافه کرد: در همین راستا و پس از واگذاری زمین، نقشه برداری و طراحی بازارهای واقع در خیابان راهبر(تقی آباد) و بلوار چمران  توسط سازمان میادین در حال اقدام است.

وی اظهار داشت: محور بهسازی و توسعه میادین میوه و تره‌بار در طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر و ارتباط مستقیم شهروندان با میادین و بازارهای تره‌بار، لزوم توجه به بهداشت و نگهداشت آن را چندین برابر کرده است.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به همکاری و مساعدت این منطقه در واگذاری زمین به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران جهت احداث بازار های میوه و تره بار و نگهداشت آنها، افزود: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان، مناسب سازی نگهداشت و نظافت این بازارها به صورت مستمر مورد تاکید است.

لازم به ذکر است در نشست مشترک مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران  با شهردار منطقه ۲٠ که با هدف اجرای طرح بهینه نگهداشت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار برگزار شد، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت شهردار منطقه در واگذاری زمین جهت احداث بازار میوه و تره بار و همچنین نگاه مساعدت آمیز ایشان جهت نگهداشت میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: عرضه محصولات با کیفیت و رعایت نکات بهداشتی در میادین و بازارهای میوه و تره بار با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان انجام می شود.

گفتنی است در حال حاضر ۲۴ بازار میوه و تره در منطقه ۲٠ فعال است.

انتهای پیام/