تشریح برنامه‌های حوزه خدمات شهری، در دور سوم قرار خدمت شهرداری منطقه ۸
تشریح برنامه‌های حوزه خدمات شهری، در دور سوم قرار خدمت شهرداری منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جلسه برنامه ریزی قرار خدمت در دور سوم در حوزه خدمات شهری با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری و شهردار منطقه ۸ تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، در جلسه‌ای که با حضور جواد صدیقی و به میزبانی رضا جان فشان نوبری و جمعی از معاونین و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جلسه برنامه ریزی قرار خدمت در دور سوم در حوزه خدمات شهری با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری و شهردار منطقه ۸ تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، در جلسه‌ای که با حضور جواد صدیقی و به میزبانی رضا جان فشان نوبری و جمعی از معاونین و مدیران منطقه برگزار شد، مصوبات دور اول و دوم قرار خدمت شهرداری منطقه در حوزه خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفته و برنامه‌های دور سوم قرار خدمت در حوزه خدمات شهری تشریح شد.

در این جلسه مسائل پیرامون اقدامات حوزه خدمات شهری در محلات سطح منطقه بررسی و مشکلات این حوزه احصا و برای رفع آن ها دستوراتی اعلام شد که سریعا وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

در این جلسه در خصوص رفع مشکل سد معبر، رنگ آمیزی و نوسازی مبلمان فرسوده در پارک‌های منطقه، خرید ماشین آلات مورد نیاز خدمات شهری، افزایش روشنایی معابر و پارکهای سطح حوزه، توسعه فضای سبز، البسه خدمات شهری، اصلاح و جانمایی صحیح تیرچراغ های روشنایی، ساماندهی دستفروشان، جمع آوری سگهای بلاصاحب و…  از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در جلسه قرار خدمت حوزه خدمات شهری منطقه، مورد بررسی قرار گرفت.