اهدای پاداش به کارکنان شهرداری صدرا باید هدفمند شود
اهدای پاداش به کارکنان شهرداری صدرا باید هدفمند شود
رئیس شورای اسلامی صدرا گفت: اهدای پاداش به کارکنان شهرداری صدرا باید هدفمند شود و پاداش ها به صورت عملکردی تعیین شود.

به گزارش آرمانشهر فارس، هاشم عزیزی، رئیس شورای اسلامی صدرا امروز ۲۷ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه در پایان سال ۱۴۰۱ که با حضور شهردار صدرا و در شهرداری صدرا برگزار شد، گفت: خبرنگاران برای پیشرفت صدرا نقش موثری می توانند کمک دهنده باشند و آرامش شهر صدرا برای شورای اسلامی و شهرداری صدرا مهم است.

مریم شمالیان/  وی ادامه داد: تعداد کل مصوبات شورای ششم شهر صدرا ۴۲۷ مصوبه بوده است.

عزیزی با تاکید بر انجام اقدامات فرهنگی و عمرانی در صدرا بیان کرد: رضایت مندی مردم برای ما مهم بود و با مشورت با معتمدان و کارشناسان و مردم صدرا در این راستا در سال ۱۴۰۱ در این راستا تلاش کردیم و یک سری برنامه های بلند مدت هم در نظر گرفتیم که با تعامل شهردار شیراز قرارداد یک پارک ۹ هکتاری در فاز ۲ و ساختمان شهرداری در فلز یک صدرا با قرارگاه خاتم الانبیا محقق شده است.

وی افزود: زیباسازی فضای شهری هم از اولویت های شورای اسلامی ششم صدرا بوده است و در همین راستا ۷ میدان را زیباسازی کرده ایم.

عزیزی اضافه کرد: با شرکت عمران صدرا، کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی در خصوص فضای سبز شهر صدرا جذب کرده ایم.

وی تاکید کرد: برای هویت بخشی به شهر صدرا، نخستین جشنواره ادبی شهر صدرا اقدام خوبی توسط شهرداری صدرا بود و اداره کل ورزش و جوانان هم باید از حوزه ورزشی صدرا حمایت کند.

عزیزی در خصوص اهدای پاداش به پرسنل شهرداری صدرا هم تصریح کرد: اهدای پاداش به کارکنان شهرداری صدرا باید هدفمند شود و پاداش ها به صورت عملکردی تعیین شود.